Reklamácie

Ak vznikne na tovare, dodanom elektronickým obchodom www.maxi-postele.sk dôvod k reklamácii, môže kupujúcí uplatniť reklamáciu e-mailom.

Písomné oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúcí na e-mailovej adrese: info@maxi-postele.cz.

Oznámenie o závadách - reklamácia musí obsahovať

meno kupujúceho, adresu, telefónne číslo, e-mail (ak je k dispozícii), číslo objednávky, podrobný popis závady (pokiaľ je to možné aj s fotografiou) a návrh na riešenie vzniknutej situácie. Vo všetkých prípadoch je potrebné predložiť faktúru za tovar, ktorú kupujúci obdržal spolu s tovarom, ktorého vady sú reklamované.

Predávajúcí informuje kupujúceho do troch pracovných dní po obdržaní oznámenia o závadách o následnom postupe riešenia reklamácie.

Predávajúcí nepreberá zodpovednosť za škody, vyplývajúce z používania produktov, funkcií a škôd vzniknutých neodborným používaním, rovnako ako škôd, spôsobených vonkajšími udalosťami a vplyvmi. Na vady tohoto druhu sa nevzťahuje prípadná poskytnutá záruka.

Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru od prepravcu skontrolovať, či zásielka nejaví známky poškodenia, vzniknutého pri preprave. Pokiaľ je obal poškodený, tak je kupujúci povinný na mieste skontrolovať, či nedošlo k poškodeniu tovaru v zásielke. V prípade poškodenia obalu ihneď s dopravcom spíše protokol o poškodení zásielky. Uľahčí to ďalšie vybavovanie reklamácie.

O prípadnom poškodení tovaru je kupujúci povinný neodkladne informovať prepravcu aj predávajúceho, najneskôr do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.